Navigatie sluiten

 

minder dan €125 meer dan €125 meer dan
€150
meer dan
€175
meer dan €200

Nederland

€5,94 Gratis

Gratis

Gratis

Gratis

België, Duitsland, Oostenrijk, Tsjechië, Denemarken, Estland, Frankrijk, Italië, Ierland, Hongarije, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Monaco, Polen, Portugal, Slovenië, Slowakije, Zweden, Spanje, VK, Frankrijk, UK

€10

€10

Gratis Gratis Gratis
Amerika* Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar Niet beschikbaar
Rest van de wereld** €25 €25 €25 €25 €25

* Door COVID-19 is het helaas niet mogelijk om hier nu te bezorgen.

** Er kunnen extra kosten verbonden zijn aan de bestellingen buiten de bovenstaande genoemde landen, zoals invoerrechten.

 

Kan ik mijn adres aanpassen nadat mijn bestelling is afgerond? 

Mocht je een fout opmerken in het bezorgadres stuur ons dan zo snel mogelijk een mail [email protected] Mocht de bestelling al verzonden zijn kunnen wij dit helaas niet meer aanpassen. Voor bestellingen die worden geretourneerd vanwege een ongeldig adres, worden verzendkosten in rekening gebracht als ze opnieuw worden verzonden.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Al onze vervoerders sturen u een T & T nadat het pakket aan hen is overhandigd. Als u 2 werkdagen na uw bestelling nog steeds geen post van hen heeft ontvangen, neem dan contact met ons op zodat we uw T & T-nummer kunnen controleren en met u kunnen delen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

In Nederland wordt elke bestelling die voor 14.00 uur is geplaatst (weekends en feestdagen uitgesloten) dezelfde / volgende dag verzonden en kan het tot 2 werkdagen duren voordat deze wordt bezorgd.

Voor andere Europese landen kan de verzending 3 tot 5 werkdagen duren.

Verwacht voor Noord-Amerika tot 10 werkdagen.

 

Retourneren

Ik ben niet helemaal tevreden, hoe kan ik mijn product retourneren?
Wat jammer om te horen, maar het is natuurlijk geen probleem om je producten terug te sturen, met uitzondering van specifieke producten zoals ondergoed, kousen en sieraden. Je hebt 14 dagen vanaf de leverdatum om ons per e-mail te laten weten dat je je product wilt retourneren of ruilen. De producten moeten als nieuw zijn en er moet nog een tag op staan. We vergoeden geen beschadigde en / of gebruikte producten.
Wanneer een kwaliteitsprobleem na 14 dagen verschijnt, bieden we reparatie en / of vervanging aan, maar geen restitutie.

Volg deze eenvoudige stappen om uw product te retourneren:

1.) Stuur ons een e-mail op [email protected], met vermelding van de reden van retour (optioneel), bestelnummer en productnaam.
2.) Bij ruiling mag u een ander item uitkiezen naar dezelfde waarde als het product dat u wilt ruilen.

3.) Bij retourneren kunt u het product terug sturen en krijgt u een digitale cadeaubon ter waarde van het aangeschafte product. Deze is zowel online als in de winkel te gebruiken en deze hebben geen verval datum. Plant behoudt zich op het recht om een cadeaubon te geven. Bij retourneren geeft Plant geen restitutie. Als u zelf goederen verzendt, houd er dan rekening mee dat Plant niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor verloren of beschadigde pakketten.

4.) Het terug sturen van de producten valt onder eigen kosten. Mocht u in Den Bosch of in de buurt van Den Bosch kunt u de producten ook ruilen of retourneren in de winkel.

5.) Na ontvangst en controle van de retourzending (en) sturen wij u een e-mail ter bevestiging dat wij uw retourzending hebben geaccepteerd en verwerken wij de terugbetaling in de vorm van een cadeaubon.

 

 

Hoe krijg ik mijn geld terug?
Bij retourneren kunt u het product terug sturen en krijgt u een digitale cadeaubon ter waarde van het aangeschafte product. Deze is zowel online als in de winkel te gebruiken en deze hebben geen verval datum. Plant behoudt zich op het recht om een cadeaubon te geven. Bij retourneren geeft Plant geen restitutie. Als u zelf goederen verzendt, houd er dan rekening mee dat Plant niet verantwoordelijk kan worden gehouden voor verloren of beschadigde pakketten.

 

Ik wil mijn artikel ruilen voor een ander, hoe moet ik verder gaan?
Verkeerde maat of verkeerde kleur, van gedachten veranderd? Geen probleem. Stuur ons een mailtje: [email protected]

Als u uw artikel wilt ruilen voor een ander met exact dezelfde prijs (andere kleur of maat), kunt u het artikel terugsturen, de retourkosten zijn voor u, maar de verzendkosten voor het nieuwe artikel zijn voor ons.

Als je je artikel wilt ruilen voor een ander artikel, moet je het retourproces volgen en een nieuwe bestelling plaatsen.